Monday, April 21, 2008

Feeeber!

Jahapp. Jag e frisk, eller bara förkyld, nu. Pös hem efter en lektion i torsdags, febrig o hostig.Ungarna e sjuka allihop. Gav just minstingen en skvätt Alvedon eftersom hon e så varm att man kan steka potatis på henne. I Fredags kom Ebba hem tidigt från skolan och på kvällen toppade hon precis 40 i feber. Max har oxå feber.. Lotta e krasslig men bättre och har haft feber o jag e som sagt också feberfri nu.
Det här var nåt elakt skit vi fick.

Jag var tillbaka på skolan i dag (Måndag) o hade taskig röst. En av mina oroligare klasser var riktiht mysig idag, det var ju bra eftersom jag inte skulle pallat dem på sitt värsta när jag e så här skakig. Egentligen borde jag väl ha varit hemma då rå, men cashen måste in.
Skaftade en av mina självsmidda knivar idag! Den blir så jäkla snygg! En sån där fin kniv som man går o pillar på så man ser ut som ett riktigt psyko... Heeehehe! Fiiina kniven! Heeehehe!

Well, tandborste o säng! Huzzah!

No comments: