Wednesday, June 4, 2008

Ja fy fan!

Stor hund!

Jaha. Malmö blev ju helt konstigt.

Mycket snack och genomgång på kursen, vilket var väntat.

Skulle slagga hos Lisa men knallade förstås iväg och söp i mig en hög med öl istället. JA, så bra sånt är... Lyckades tvinga till mig en sovplats hos en kursare som skulle slagga hos en kompis. Så jag o kurskompis knatade runt o fågade efter var den där gatan låg, nånstans vid Mällevångstorget...

Jaja, vi kom rätt och fick sova men jag drömde sjuka drömmar o vaknade titt som tätt.

Dagen efter så hade vi ett skriftligt prov som gick totalt åt helvete, men jag träffade Lisa i typ 10 minuter o fick överlämna en hög växter från trädgården. Hoppas de inte dog i värmen. Det var ju förstås råddigt det med, killarna jag åkte med ville inte svänga förbi Lund så Lisa fick pallra sig till Malmoe för att träffs med mig i två sekunder. Skit.

Om nån i världen såg en nyklippt mohikanfrissa glida runt lyckligt lallande mitt i natten runt Möllevången med en ICA-kasse med växter i så var det jag.

No comments: