Monday, May 12, 2008

Ja just det!

Jag for runt som ett litet pucko igår!
Först cyklade jag med Ebba till ett kalas (bowlingkalas igen!! Vad är detta!) så halvvägs hem innan jag vände o bajkade till sportbutiken för att köpa ny växelwire till min hoj. Tllbaka hem o fixa min cykel, jag cyklade på Lottas, och så iväg o hämta Ebba från kalaset igen. Tväts över kungälv o tillbaka...
Så upp på bajken igen o cykla till konsum o köpte purjo, hemåt och Lotta ringde. "vi har ju fan ingen potatis heller! Vi kan inte göra Potatis o purjo soppa! Handla Thaikäk?!?" Skickade vidare Ebba, som hängde med, hem med purjon o lite sparris o bajkade till Thaikiosken. Så hem o käka.
Sedan gick vi upp till Svarte Mosse för att drilla ungarna två varv runt mossen. Ebba o Max ska kuta lilla Göteborgsvarvet nästa helg o vi tänkte att det kan ju vara smart o känna på ungefär hur långt det är... Så JAG fick springa två varv runt pölen med Max eftersom Ebba skulle kuta med sin polare. Så när jag snabbgått/joggat med Max så psykade Ebbas kompis mamma mig till att springa 2,5:an oxå... Pust pes o svett så gick jag på det..

Ja, jag är seg i benen i dag, nej, jag springer inte i vanliga fall bara när det är fint väder o jag har lust..

Nu ska jag placera mig på bloggkartan oxå.. Kungälv !

No comments: